رامي صبري يتحدث عن أزمته في السجن

0 تعليق 0 ارسل طباعة تبليغ

تحدث الفنان المصري رامي صبري، عن أزمته في السجن والأشياء الصعبة التي مر بها والدروس الذي إستفادها من هذه الأزمة من  خلال برنامج The insider المذاع علي فضائية دبي.

 

قال رامي صبري” الدرس اللي إتعملته من خلال الفترة دي، أقصي ما يمكن أن يفعله البني آدم هو تنفيذ إرادة الله”.

 

 

وأضاف أيضاً” إنتي ممكن تعملي كل حاجة، ممكن اللي بتعمليه مايجيبش النتيجة اللي إنتي عايزاها، المحنة اللي مريت بيها دي استمرت 4 شهور”.

 

وأوضح  أيضاً” أنا اتأثرت بيها كتير الفترة دي، كنت حاس إني مش عايش ومش مظبوط وناقصني حاجة، ما لاقيتش أفرح بالألبوم هو نزل في شهر 8 وأنا إتحبست في شهر 10″.

 

 

وأشار أيضاً” ما لأحقيتش أروج للألبوم كنت إبتدأت أعمل حاجات وحفلات وترويج، لكن إرادة ربنا ماسمحتش بي كده و كل ده من ربنا و ربنا اللي جايب الحاجات دي وأنا بالنسبالي مش مضايق من أي حاجة”.

 

 

وأكد أيضاً” بس كل اللي كنت بفكر فيه أولادي التؤام “علي وعمر”، مستقبلي طبعا، محصليش أزمات في حياتي قبل كده وحسيت إن دي جت؛ عشان تفهمني مين اللي واقف جنبي مين اللي ماسبنيش لحد آخر”.

 

وأضاف أيضاً” أنا بشكر الجمهور اللي ماتخلاش عني، بشكر  كل اللي بيحبني، بشكر الظروف اللي علمتني حاجات كتير وبينتلي ناس كتير، عرفت مين اللي يوقف جنبي لو حصلي حاجة”.

إقرأ أيضاً

تخلي شبكة الجديد الإخبارية مسئوليتها الكاملة عن محتوي هذا الخبر ولا يعبر اطلاقا عن وجهة نظرنا وانما تقع المسئولية علي الناشر الاصلي للخبر والمصدر هو نجوم مصرية

أخبار ذات صلة

0 تعليق